۵ پاسخ

اسم قرصش گابرکولین هست منم میخاستم شیر خودم و قطع کنم خریدم خوردم ولی به جاش شیرخشک دادم بعدم تدریجی قطع کن نه یک دفعه باید از روش ۴ روز ۴ روز استفاده کنی

باید دکتر زنان بهت بده دوزش برا هرکس متفاوت

چجوری قطع کردی عزیزم؟سخت نبود؟

چرا قطع کردی عزیزم ؟! شیرخشک میدی دیگ؟!

ن منم قطع کرد خوش کم کم خشک شد

سوال های مرتبط

مامان نویان👼🏻🤍 مامان نویان👼🏻🤍 ۲ سالگی