اسم قرصش گابرکولین هست منم میخاستم شیر خودم و قطع کنم خریدم خوردم ولی به جاش شیرخشک دادم بعدم تدریجی قطع کن نه یک دفعه باید از روش ۴ روز ۴ روز استفاده کنی
باید دکتر زنان بهت بده دوزش برا هرکس متفاوت
چجوری قطع کردی عزیزم؟سخت نبود؟
چرا قطع کردی عزیزم ؟! شیرخشک میدی دیگ؟!
ن منم قطع کرد خوش کم کم خشک شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.