عزیزم همه چی تاچندوقت دیگ ب شدت گرون میشه،فعلا روزای خوشه
وقتی مملکت صاحب نداشته باشه همینه، خدا ب دادمون برسه
امروز 1کیلو گوشت میخواستم بگیرم 2میلیون شده،مردم چجوری شکمشون و سیر کنن،حرفم بزنی میشی اغتشاش گر
خدا خودش ظهور کنه حرف میزنی میشی اغتشاشگر و همدست فلانی و بهمانی
ما ک تازه ببم خریدیم فقط ۱۰تومن گرون شده بود
مادیشب سه بسته مای بی بی شورتی خریدیم ۳۸۰تومن بسته ای
خدا لعنتشون کنه
من شورتی مای بیبی، توی دیجی کالا و اسنپ شاپ با همون قسمت قبل خریدم، تخفیف هم داشت بعضی فروشگاها
اره متاسفانه گرون شده ولی به فرض چهار بسته هم بگیریم اخرشم باید بانرخ جدید بخریم . مجبوریم
مولفیکس هم گرون شده
مولفیکس سایز ۵ دیروز ۳۴۱ خریدم
مولفیکسم گرون شده یا همون ۳۶۰ تومنه؟
😭😭😭هی بابا
یاخداا چیکار کنیم😭
قراره چند روزه بالای هفتصد بشه همشون. خدا لعنتشون کنه
خدایا واقعا قراره چیکار کنیم 😔😔😔😔
من که دو سه شب پیش خریدم ۳۳۰
منم ملفیکس اماباهم گران میشن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.