۱۰ پاسخ

نگران نباش تا دنیا بیاد بالای دو وپونصده

عزیزم وزنش نسبت به هفته ای که رفتی خوبه نگرانه چی هستی واینکه ازماه هشت ونه بچه هروز وزن میگیره وبزرگترمیشه بیخودی به خودت استرس نده

زیر ۲ کیلو رو بله

تازگیا سونو وزن نرفتی دکترت پودر لیدی میل نداد

دختر من 1900بود نگه نداشتن

بستگی به سلامتیش داره ن وزنش دخترخواهرشوهر من ۲۹ هفته اینا ۱۹۰۰ بدنیا اومد دستگاهم نزاشتنش خیلیی کوچولو بود الان ماشالله حرفم میزنه

مگه وزنش چقدر
چند هفته رفتی برای وزنش؟

نه عزیزم

اره عزیزم ۲۵۰۰ و پایینو فک کنم نگه میدارن

چن کیلوباشه؟

سوال های مرتبط

مامان رقیه خانوم مامان رقیه خانوم ۲ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهشتم بارداری