سلام جنسیت بچه از کی معلوم میشه

۷ پاسخ

از ۱۶ به بعد

تو ان تی گفت پسر ولی تو انومالی دختر شد

من 16 هفته ان تی رفتم گفت

میگن از ۱۵ هفته ولی معمولا همه تو انومالی متوجه میشن مگر اینکه یه سونو هم ۱۵ هفته برید

۱۶ فک کنم

تو ان تی اولی مشخص میشه معمولا ۱۲ هفتگی

من ان تی رفتم بهم گفت

سوال های مرتبط

مامان دنیز مامان دنیز هفته هجدهم بارداری
مامان دلوین مامان دلوین هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جونه مامان💙 مامان جونه مامان💙 ۲ ماهگی
مامان مامان نی نی🫄 مامان مامان نی نی🫄 روزهای ابتدایی تولد
مامان آیهان مامان آیهان هفته سیزدهم بارداری
مامان رضوانه مامان رضوانه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی ۵ ماهگی
مامان ارسین مامان ارسین هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مبین 🩵 مامان مبین 🩵 هفته سی‌ام بارداری