سلام آیا ۳۷.۵ تب برای نوزاد ۶ ماهه بالاست

۵ پاسخ

بله یک مقدار

شروع تب هست اما خیلی کمه استامینوفن بده بالاتر نره

نه ولی کنترلش کن عزیزم بالاتر نرع

نزار بره بالا از ۳۷ونیم اونوقت تب حساب میشه

بله یه کوچولو تب داره گلم

سوال های مرتبط