۴ پاسخ

منم درد پریودی دارم تقریبا 🥲

رو فرنگی بشین فشار میاد خاا
من از دوماهگی تا الان میشینم

خیلی درد بدی هستش

چرا پریود مگه باردار نیستی

سوال های مرتبط