۴ پاسخ

خب خودت که میگی بطن های جانبی مغز ۸ میلی شده پس مشکل از خودت نیست دیگه منم بچه اولم خودم مشکلی نداشتم ولی مشکل از بچه بود اب دورش زیاد شده بود

خیلی مایعات مصرف میکردی ؟

مایعات کم بخور

اول باید علتشو بفهمی
شاید دیابت بارداری داری

سوال های مرتبط

مامان دخملم

🥰💕 مامان دخملم 🥰💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان اریا مامان اریا روزهای ابتدایی تولد
مامان تو دلیم مامان تو دلیم قصد بارداری