وزن دهی شیرخشک بیومیل arچطوره

۳ پاسخ

بايد بدي ببينم بهش ميسازه يانه دوست من بيوميل ميده وزندهيش خيلي خوبه نان هم خوبه حالا بده ببين بهش ميسازه بالا نمياره مدفوعش خوبه كالري شيرا يكيه تفاوت خاصي نداره نكران نبتش

دخترخواهرم میخورد اصلا تپل نشده بود سوپرامیل خورد یهو ترکید تپل شده بود

پسرم میخوره خوبه وزن دهیش معمولیه خیلی تپلم نمیکنه

سوال های مرتبط

مامان نویان مامان نویان ۸ ماهگی
مامان معجزه امام حسین مامان معجزه امام حسین ۱۵ ماهگی
مامان ستیا👼🏻🤍 مامان ستیا👼🏻🤍 ۱۶ ماهگی
مامان نویان مامان نویان ۸ ماهگی
مامان مارال🩷آراز🩵 مامان مارال🩷آراز🩵 ۱۲ ماهگی
مامان وروجک مامان وروجک ۶ ماهگی
مامان ریحانه مامان ریحانه ۷ ماهگی
مامان هامین🐣🧁👩🏼‍🍼 مامان هامین🐣🧁👩🏼‍🍼 ۶ ماهگی
مامان 🌼ایلین 🌼 مامان 🌼ایلین 🌼 ۴ ماهگی