وزن‌گیری بیومیل arچطوره

۱ پاسخ

خوبه فک کنم ولی من شیرخودمو میدم فقط روزی یه بار شیرخشک میدم اونم به اجبار آخه بچم رفلاکس شدیدداره دکتربراش نوشت

سوال های مرتبط

مامان نویان مامان نویان ۸ ماهگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۴ ماهگی
مامان مامان خرسی مامان مامان خرسی ۷ ماهگی
مامان سوفیا🙃 مامان سوفیا🙃 ۴ ماهگی
مامان پسته پسر مامان پسته پسر ۳ ماهگی