خانما کسی میدونه این شربت برای چیه؟؟؟؟

تصویر
۶ پاسخ

سرفه خشک وآبریزش بینی

سرفه و گلو

برای سرفه های ک ناشی از آلرژی هست خیلیم خوبه

برای الرژی سرفه ابریزش بینی مهیر خارش استفاده میشه

برای سرفه واب ریزش بینی

دکتر برای سرفه شدید به پسرم داد

سوال های مرتبط

مامان آیسان مامان آیسان ۱ سالگی
مامان خوشگله مامان خوشگله ۱۷ ماهگی
مامان سوگل‌ و‌ سوگند مامان سوگل‌ و‌ سوگند ۳ ماهگی
مامان آروین مامان آروین ۲ سالگی
مامان آیسان مامان آیسان ۱ سالگی