۲ پاسخ

منم چند روز پیش اینحوری شدم دو بار
خیلی درد داشت
مثل درد دل‌پیچه وقتی که مسمومیت شدید میگیری
بعد دراز کشیدم تند تند هی نفس گرفتم هی دم و بازدم ، به سی ثانیه نکشید اروم شد

منم دوهفته ای میشه این علایم دارم ولی هنوز دهانه رحمم بستس کامل

سوال های مرتبط

مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان علیرضا مامان علیرضا ۱۰ ماهگی
مامان دلسا و پارسا💙 مامان دلسا و پارسا💙 ۱ ماهگی
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری