خانما درد زایمان از کی شرو میشه

۳ پاسخ

من ۳۸هفته و دو روز زایمان کردم

برای هرکسی متفاوته ممکنه سه هفته زودتر بشه یا ی هفته دیرتر مثلاتاچهلویک هفتگی طول بکشه ک اگ نشدامپول فشارمیزنن

برای هرکسی متفاوته ،من دردام تازه ۴۰هفته و ۴روزم شروع شد،فردام میرم که بستری شم

سوال های مرتبط

مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی
مامان محمد اسحاق مامان محمد اسحاق ۱ ماهگی