دخترا گوشت شتر طبعش سرده یا گرم؟تو حاملگی خوبه؟

۶ پاسخ

نخور خوب نیست

خیلی گرمه بزار بعد زایمانت بخور

خیلی گرمه.نخورید

تو حاملگی خوب نیس دوماه قبل اقدام اینا بخور بعد اقدام کردی دیکع نخور تو حاملگی خوب نیس گرمی

گرمه. من ک نمیخورم

بشدت گرم

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا
😍😍😍 مامان معجزه خدا 😍😍😍 هفته نوزدهم بارداری
مامان فندق...😍 مامان فندق...😍 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نفسم مامان نفسم هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان امیر علی مامان امیر علی ۱ ماهگی