۴ پاسخ

پسر منم شهریور ۱۴۰۰ هست..سال دیگه باید بره پیش دبستانی

دختر من پیش یک میبرم اختیاری هست سال دیگه پیش دو هست که اجباری دختر منم متولد 1400 هست

بله منم متولد مراداد۱۴۰۰ ولی خیلی کوچولوئه بچه ام😭

۱۴۰۵ میره پیش ۲

سوال های مرتبط