۷ پاسخ

یادش بخیر
من تکون میخورد از درد گریه میکردم

حرکاتش چطوره ؟؟ بچه من خیلی خیلی خیلی کم تکون میخوره 🥲🥲

اومدم الان همینو بنویسم🫤🤣
دارم میمیرم از تکوناش رو مثانم و واژنم خیلی دردناک شده

اره چون بزرگ شده تکون خوردناش درد اورن

اره منم همینم 😄

جاش تنگه بخاطراون
منم همینجوریم

آره دیگه چون وزنش زیاده

سوال های مرتبط

مامان یونا🩵👶🏻 مامان یونا🩵👶🏻 ۱۱ ماهگی
مامان نیکا مامان نیکا ۱۳ ماهگی
مامان دل ارا و تودلی مامان دل ارا و تودلی هفته سی‌وهفتم بارداری