خانم ها. چه کار کنم شیرم جریان داشته باشه ؟؟؟

۳ پاسخ

زود زود شیر بده غذاهای آبکی مثل سوپ و آش بخور آبگوشت هم شیر رو زیاد میکنه هم چرب میکنه دلستر هم بخور

بهترین راهش تند تند شیر دادنه که هم برای نوزاد خوبه هم شیر مادر زیاد میکنه
بچه طول میکشه سینه مادر خوب بگیره ولی وقتی گرفت باعث افزایش شیرت میشه
ب دکترت بگو اگه صلاح بدونه بهت شیرافزا میده

شیر منم خیلی کمه بچم سینه نمیگیره میدوشم تو شیشه میدم بهش ولی نهایت ۳۰ یا ۴۰ تا بشه ۲ تا سینه 😕

سوال های مرتبط

مامان عسلم مامان عسلم ۷ ماهگی
مامان علی اکبر مامان علی اکبر ۱۱ ماهگی
مامان مهراد کوچولو مامان مهراد کوچولو ۹ ماهگی
مامان جیگر طلاها مامان جیگر طلاها ۱ ماهگی
مامان علی و علیرضا مامان علی و علیرضا ۵ ماهگی