۷ پاسخ

مال غضروف هاشه چیزی نیس

طبیعیه عزیزم

دستشو نکش . از زیر بغل بلندش نکند . تا یک ماه هم قنداق کن . خوب میشه .:گریه هم میکنه از دستش یا نه

از دختر منم همینه هنوز کوچیکه دستشو نکش 🤦‍♀️ویتامیل اد میدی یا ن؟

اره خیلی نکشش درمیادنوزاده درس میشه

پسر من همه جاش صدا می‌ده

نفهمیدم یعنی چی

سوال های مرتبط

مامان هلن مامان هلن ۱۲ ماهگی
مامان ملوسک مامان ملوسک ۱۲ ماهگی