برای حالت تحوه دمیترون بخورم؟

۱۳ پاسخ

من دکترم داد هم سر بچه اولم خوردم هم الان حالت تهوع ام قطع نمیشه🫠

سلام
سر بچه اولم تا دلت بخواد خوردم
ولی سر دومی، دکتر گفت منسوخ شده و بهم نداد

آره بخور حتما

مگه دمیترون ممنوع نشده؟ بعد از سه ماهگی میشه خورد؟؟؟؟

منم دارم اصن ادم خوب نمیشه

بدون تجویز دکترت نخور چیزی

اره منم میخورم

بله من دکترم داده

اره من میخورم یاb6میخورم

من روزی یدونه میخورم

دکترم به من داده. بعضی وقتا میخورم

اره من میخوردم

واییی هنوزم داری مگه؟؟

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان برسام مامان برسام ۳ ماهگی
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وهشتم بارداری