مامانا همه تو زایمان طبیعی بخیه میخورن؟

۸ پاسخ

اکثریت میخورن خیلی تعداد کم هست که بخیه نمی‌خورم من بچه اولم بخیه زیاد داشتم دومی و دوبرابر اون بخیه زدن خیلی اذیت شدم سومی رو اگه خدا بخواد میخوام سزارین کنم

نه من بخیه نخوردم راحت بودم

ن خیلی هام نمیخورن

معمولا تو زایمان اول اکثرا بخیه میخورن
ولی هستن کساییکه بخیه نمیخورن

اکثرا اره
مگه اینکه قبلش خیلی ورزش کرده باشی و بچه ریز باشه

همه نه.

ن گلم

نمیشه گفت همه ولی من هرچی مامان اینجا دیدم گفتن بخیه خوردیم

سوال های مرتبط

مامان "جوجوممد🐣🫀" مامان "جوجوممد🐣🫀" ۱ ماهگی
مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی
مامان دلماه و شاهان مامان دلماه و شاهان هفته سی‌ویکم بارداری