زایمان طبیعی همه بخیه میخورن؟!

۱۲ پاسخ

همه نه ، همه چی برمیگرده به انعطاف و بدن ، که واسه هر کسی فرق داره

ن عزیزم مادرشوهرم ۵تابچه اورده رو هیچکدوم بخیه نخورده

بیشتر اوقات میخوره برا همین زایمان سزارین و ترجیح میدم

اگه کگل انجام بدی عضله پرینه رو تقویت کنی نه بخیه نمیخوری

اگه بدنت اوکی باشه بتونی فیزیولوژیک زایمان کنی بخیه نمیخوری

نه همه نمیخورن اگه فیزیولوژیک زایمان کنی

نه جاری من اصلا نمیخوره راحت

نه ولی اکثرا میخورن :/

نه همه بخیه نمیخورن

من فکر کردم بخیه نمیخوره از وقتی فهمیدم بخیه میخوره یجوری شدم چون من می‌خوام طبیعی بیارم 😐

بله عزیزم اونجا میخوره😶

بله عزیزم

سوال های مرتبط

مامان عدس 💗💗 مهوا مامان عدس 💗💗 مهوا ۹ ماهگی