وایی کادو های روز زایمانم😛 نصفشم تو ماشین بود جا نشد😁😂😂
من خودم از این گیفت ها آماده کردم برای کسانی که بیمارستان میان دیدنم بدم دست خالی نرن آلقش میگن چی میگن وقتی اومدم خونه هم سچگی آوردن از اینا دادم ، دیگه بیمارستان هم از اون بادکنک ها خاله ام آورد مامانم هم کیک فانتزی عروسکی همراه با عروسک و اینا خاله هام گل و دیگه دوستام هم شیرینی دوست های همسرم هم پول که از همه بهترش همینه 😂 دیگه اینجوری بگم از کسی توقع نداشتم حتی خانواده ام نگفتم هم چیزی بیارن به مامانم گفتم هر چی میخوای بیاری همون ولیمه بیار. دیگه دیزاین و از این برنامه ریزی ها نبود ، همسرم هم گل آورد کادو روز زایمان رو جلوتر با سلیقه خودم تو بارداری خریده بودم و استفاده کردم 😅😂
عزیزم من نزدیکامم خسیسن گل و دیزاییننمیارنته کار 200میزارن تو پاکت اونم اگ بیان😂😂😂😂
به نام خدا هیچی😂😂😂😂
فقط شوهرم سر پسر اولم برام گل و گوشواره گرفت
برا من گل و باقلوا آورد پدرشوهرم
مامان و بابامم دستبند خریدن
شوهرمم سرویس خرید
فقط ناراحتم از اینکه پدرشوهرم بین بچه منو جاریم فرق گذاشت با اینکه تفاوت سنیشون ۳ سال برا اون النگو ۴ گرمی کادو داد و عیدی اول بهش دستبند نوزادی داد به بچه من یه سکه یه گرمی
خیلی ناراحت شدم و به جاش جبران خواهم کرد
برن گمشن والا جز مامانم کسی لازم نیست چیزی بیاره بخدا اینقد چرت و پرت اوردن و خودم چیزای اصل بردم دیگ به هیچ وجه ن دعوت میکنم ن میزارم بیان دور فامیلای شوهرم رو که خط کشیدم فامیلای خودم توقعی ازشون ندارم
توقع همیشه موجب ناراحتیه ... روز به اون قشنگی که اولویتمون باید بنظرم سلامتیمون و سلامتی نینیمون باشه رو با چشم انتظاری که کی میاد و چی میاره اصلا خراب نکنیم، هر کسی هر چیزی دوست داشته باشه و البته توان مالیشو داشته باشه میاره
فقط یه موضوع اگر با زایمانمون غافلگیر نشیم
من دوس دارم گل زایمانمو خودم انتخاب کنم چون همسرم تو این موضوعات خیلی خوش سلیقه نیست و با توجه به این گرونیا پول آدم هدر میره ، یه وسایل پذیرایی مرتب و یه دست لباس مناسب که میان عیادتمون مرتب باشیم و ... بقیش دیگه اضافه ایت بنظرم
برای خودم فعلا نمیدونم چیزی قراره بگیرن یا نه ولی برای دخترم یه پلاک به معنایی اسمش شوهرم سفارش داده مادرشوهرم یه النگو خریده و مادرمم یه النگو
همسر من قبل ازدواج برای دنیا اومدن دختر خواهرش طلا گرفته
خواهرشوهرم هم میخواد جبران کنه و همسرش اصرار داره که خودمون بگیم چی بخرن
از من پرسید من روم نشد چیزی بگم گفتم نیاز نیست و تشکر کردم درنهایت گفتم هرچی خودتون صلاح میدونین
دوباره امروز میخواست حالم و بپرسه گفت حتما بگو چی بخریم
حالا من موندم چی بگم
چون مادرم هم میخواد بخره نمیخوام جفتشون هم یه چیز بخرن
مادرم پلاک زنجیر مد نظرشه
اگه به خواهرشوهرم بگم دستبند بگیره درخواست زیادیه؟
هیچی کادو نگرفتم سر اولی الانم توقع ندارم خلاص
دولتی ام من خوب نمیزارن که دیزایین کنیم عزیزم
کسی هم کادو نمیاره فقط گل و شیرینی که همسر میاره همین
بقیه تو خونه میان پول میارن
چ رنگ قشنگیییی
به نظرم چون اکثرا باکس گل و بادکنک و طبق رنگ جنسیت صورتی و آبی میخرن برای بیمارستان
این رنگ خیلی متفاوته و قشنگه😍💜
فکرنکنم بزارن تو بیمارستان دیزایین کنی مگه اینکه اتاقت وی ای پی باشه چون یسری بیمارستانا سه تخته
و مایی که همه دور و وری هامون خسیسن و چیز خاصی نمیدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.