مامانا شده بعد از زایمان طبیعی بخیه نخورین ؟

۴ پاسخ

اشنامون اولی رو خورد دومی رو نه ..بچش ۳۶ هفته دنیا اومد البته

اره وزن جنین کم باشه نمیخوری
جاریم اولی نخورد دومی ۳تا خورد
من خودم اولی ۱۰تاخوردم
تا خدا چی بخاد سر این یکی

تو اینستا من زیاد دیدم زایمان راحت ها بدون برشه ولی تو گهواره ندیدم

اولی میخوری دومی من نخوردم

سوال های مرتبط

مامان دلماه و شاهان مامان دلماه و شاهان هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی
مامان دلارُز مامان دلارُز روزهای ابتدایی تولد