بله بسیاااار
من کلی بخیه خوردم
بخیه پرینه
اگر نمیخوای زیاد باشه
ماساژ پرینه با روغن داشته باش
صدرصد
من خوردم دومی نمیدونم ولی درد نداشت
آره
8تا خوردم
صددرصد عزیزم
بله ممکنه
درصورتی که در پرینه برش ایجاد کنه ماما، یا در اثر فشار زیاد و پارگی، بخیه میکنن
شک نکن
بله من زایمان اولم بخیه خوردم دومی هم باردارم و استرس همینو دارم
صدرصد
اره عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.