اصلا لحظه ای که میزنه درد نداری فقط یکی دوتای آخر یه سوز خیلی خیلی کمی میده بی حسی میزنن درکل. بعد که میایی خونه شروع میشه دردش🤣
موقع دوخت نداره شایدآخراش داشته باشه کم حس کنی اونم تابگی بی حسی میزنن خونم بیایی سعی کن درازبکشی هرچی روش بشینی خوب درد میگیره اونم شیاف میزاری حله
یادم رفته😂
زمانش نه بعدش اره
موقعی که بخیه میزنه درد داره اخراش بیحسی میره
ولی بعدش خوبه درد نداره آروم بشینی بلند بشی
بچت همیشه به پهلو بخوابون و یه دکتر حتما ببرش تا چک بشه خیالت راحت بشه
اگه دکترت خوب بزنه درد نداره
🫣😥😓
نه درد نداره.
درخواست میدی عزیزم 🫠
پس نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.