س بچها کیا تو هفته ی من ماما همراه گرفتن

۵ پاسخ

من هفته 15 گرفتم. کلا کلاس ها و ورزشامو تا الان باهاش انجام دادم. بستگی به خودت داره. هرچی زودتر بگیری هزینه بیشتر میشه. ولی من راضی هستم که زود رفتم سراغش

از ۳۵هفته باید بگیری

زوده هنوز
من واستادم معلوم بشه قطعی طبیعی میشم یا سز بعد اوکی‌کنم

زوده فعلا

فعلا زوده نیست ؟

سوال های مرتبط

مامان ایهان کوچولو مامان ایهان کوچولو ۳ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۷ ماهگی