۳ پاسخ

من همون اش رشته معمولی رو درست کردم
بعد بعنوان اش دندونی پخش کردم

گوشت گوسفندم ریش ریش کردم ریختم

من حبوبات(نخود،لوبیا چیتی و عدس)از روز قبل خیسوندم...گندم ۴ساعت قبل پخت... قلم و گوشت گوسفندی گذاشتم ۸ ساعت پخت... بعد ابکش کردم .همه حبوباتو جدا پختم و اخر با اب قلم و گندم و پیاز داغ گذاشتم پخت...اخرا یکمم برنج و ۲ سر پرک ریختم که لعابدارش کرد

سوال های مرتبط

مامان 💖 آیماه💖 مامان 💖 آیماه💖 ۱۰ ماهگی
مامان روژان❤️ مامان روژان❤️ ۱ سالگی
مامان ریحانه  و علی مامان ریحانه و علی ۱ سالگی
مامان نورِ دیده ✨️ مامان نورِ دیده ✨️ ۱ سالگی
مامان جوجه فینگو🐧🩵 مامان جوجه فینگو🐧🩵 ۱ سالگی