مامانا اسم امین قدیمی شده؟

۱۴ پاسخ

نه اتفاقا اسم قشنگیه

نه اصلا قدیمی نشده

اسم پسر من محمد امین هست

نه و من انقدررر حس خوبی میگیرم ازش

بنظرم آمین جدید تر و قشنگ تره

بله خییییلی قدیمی میتونی اسم های قشنگ تر پیدا کنی

بنظر من قدیمی

آره گلم اسمی بذار که بیس سال بعدشم در نظر بگیر

نه خیلی قشنگه تکراری هم نیست عالیه
امین
محمد امین

اره به نظرم
هامین
آرسین
آرمین قشنگ تره

نه قشنگه معنیشم خوبه

اسم پسرم محمدامین هست

آمین هم قشنگه

اره عزيزم

سوال های مرتبط

مامان دخمل مامان دخمل ۴ سالگی
مامان اروین مامان اروین ۴ سالگی
مامان ماهان و آوین مامان ماهان و آوین ۱۰ ماهگی
مامان رادوین و دلاوین مامان رادوین و دلاوین ۴ سالگی