۱۵ پاسخ

والا مجبور شدم‌همون روز ک اومدم خونه

تا ده روز درد داشتم و بدون کمک کسی نمیتونستم از تخت بلند بشم

10روز

من تا بیست روز درد داشتم البته رفته رفته بهتر میشد ولی تا روز پونردهم شدیدا درد داشتم

هنوز برنگشتم‌ :)

از همون اول 🥺

بعد ده روز که بخیه هاتو بکشی بهتر میشه، ولی من از روز اول سعی میکردم یکم راه برم چون چسبندگی میگن میاره

تا ده روز خیلی بهتر میشه آدم .

از روزی که بخیه هام کشیدم

تقریبا ده روز

من با اینکه خونه مامانمم ولی از همون تو بیمارستان با درد و به زور کم کردن دردم با شیاف خودم بلند میشدم و کارامو میکردم و هر شب تا صبح بیدار مینشستم
حتی هنوزم دردام خوب نشده

۲-۳هفته البته در حال رفتو امد ب خونمون بودم

از روز اول چون بچم دستگاه بود

بستگی ب بدنت داره من از روز اول بلند میشدم ولی از روز سوم همه کارامو خودم میکردم بدون کمک کسی

دوهفته

سوال های مرتبط

مامان مامان ابوالفضل مامان مامان ابوالفضل ۵ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۱ ماهگی