۷ پاسخ

من هنوزم مامانم زحمت کارامو می‌کشه....😔

بعد از ترخیص از بیمارستان

ازهیچوقت😂😂😂هنوز خستم خاابم میادد

از فرداش

از چار روزگی🙃👀
چون دست تنها بودم و مجبور بودم،مجبووووووورررر

ار فردای سزارین😔😔😔😔

از فرداش🫤.

سوال های مرتبط

مامان مامان ابوالفضل مامان مامان ابوالفضل ۵ ماهگی