۱۰ پاسخ

فرداش کامل سره پاشدم

دقیقا دو‌سه روز بعد .البته گاهی شیاف میزاشتم

دوز دوم پاشدم
البته با کمک شیاف

ازهمون توی بیمارستان😐شاید عجیب باشه ولی خداروشکر 😁🤲🏻
وقتیم اومدم خونه کارامو خودم میکردم

دوسه روز
کار در حد کارای خودم
یکی دوبارم بچه عوض میکردم
کار خونه نمیکردم تا چله

۴۰ روز خونه ی مامانم بودم کار همیشه هست ولی زود بلند شی عوارض رو کی میبینی مثل خواهر شوهرم که زرنگ شد ۱۰ روز بد بلند شد الان هنوزم بعد از ۷ سال از کمر درد گریه میکنه

۱۰رور بعد رفتم خونه خودم

بستگی به بدن داره
من بعد ۲۰‌روز تونستم ازجام پاشم

خواهر من بعد ۳ روز بلند شد

من یه هفته سختم‌بود و‌لی‌بعداز بخیه کشیدنم اکی بودم میتونستم کارامو‌کنم ولی یکماه خونه مامانم بودم دست به هیچی نزدم اومدم خونه خودم

سوال های مرتبط