خانمای سزارینی بعد چن وقت شکم تونو بستین

۸ پاسخ

عزیزم کدوم بیمارستان زایمان کردید؟

شکم بند من که داره خاک میخوره. همش فراموشم میشه و یا گرمم میشه زود وقتی میبندم

من از روز پنجم میبندم با شال و محکم نبود یسریا ک چربی شکمی دارن از همون بعد عمل دکترشون میگه گن ببندن

من دکترم همون مرخص شدم گفت ببند زودشکمت جمع میشه

من دکترم گفت از روز بعد زایمان ببند
ولی خودم ترسیدم

مگه باید ببندیم

من اولاش کمربند شتری انداختم البته به پیشنهاد ماما
گفت بعد دوماه ورزش رو شروع کن
ولی فعلا شورت گن دار میپوشم

اره سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان حلماوامیرمحمد مامان حلماوامیرمحمد ۴ ماهگی
مامان دختر کوچولو🩷🎀 مامان دختر کوچولو🩷🎀 ۱۳ ماهگی