خانومای سزارینی شکماتون چن روز بعد سزارین بستین؟؟؟

۷ پاسخ

هنوز نبستم😂

از همون روز اول بستم الان تخت شده

روز مرخص شدنم . دکترم گفت برو کمربند بگیر ببند

من ک تاحالا نبستم🙄

نبستم من
زود نباید بست باعث چسبندگی میشه از داخل!

روز دوم بستم چون راحت تر می‌تونستم راه برم

نبستم

سوال های مرتبط

مامان مامان ابوالفضل مامان مامان ابوالفضل ۵ ماهگی
مامان هیـرمان🐥💙 مامان هیـرمان🐥💙 ۷ ماهگی
مامان حلماوامیرمحمد مامان حلماوامیرمحمد ۴ ماهگی