شما هم یکم سر پا می ایستین نفستون میگیره

۷ پاسخ

من دسام بی جون میشه نفسم میگیره سر پا وای میسم

بله.....

منکه دراز هم ک میکشم نفسم میگیره

والا من دراز کشیدنی هم نفسم میگیره

من کمرم سنگین میشه

آره وای هی میخوام بیفتم

آره خیلی بدجور تازه میگن پیاده‌روی کنین من اصلا نمی تونم سر پا وایستم 😮‍💨

سوال های مرتبط

مامان 😍مامان دیار😍 مامان 😍مامان دیار😍 هفته سی‌وششم بارداری
مامان داداشیا 👬💙 مامان داداشیا 👬💙 ۱۴ ماهگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۱۰ ماهگی