ساک زایمانمم بستم🥹🥲

تصویر
۲۱ پاسخ

ب سلامتی عزیزم
منم ماه بعد میبندم

😍😍😍😍😍ای جانم بسلامتی

بسلامتی باشه عزیزم
منم دیروز بستم

و منی ک هنوز نبستم😂

دعا کن منم همسرم از سرکار بیاد باهم ببندیم دلم میخواد باهم لباسا شو بشوریم و ساک شو جمع کنیم

ان شاالله بسلامتی

بسلامتی عزیزم🌹
منم امروز ساکشو بستم

چقد زود بستی اینجوری روزا سخت میگذره بخدا همش منتظری بری دیگ ولی دیر میگذره

بسلامتی عزیزم کدوم بیمارستان میری و تاریخ زایمانت کی هس

نه چرا زود باشه وقتی تکمیله وسایلاش بزار بسته گذاشته باشه خوبکاری کرده

بسلامتی منم باید ببندم😍

ومن هنوز نبستم

زود نیس

من هنو نبستم گفتم بزار نزدیک بشم درسته الان ببنده دلم میگه ۳۵ اینا ببندم انگار الهام شده بهم نمیدونم😅😊

کدوم بیمارستان می‌رید ؟ دولتی یا خصوصی چون من بستم گفتن اصلا نمیزارن ببریم

بسلامتی دقیق چی و چی گذاشتی؟؟

بسلامتی عزیزم منم یه هفته میشه بستم

بسلامتی 🥹🫶🏻

ان شاءالله ب سلامتی

به سلامتی انشالله😍😍🥺♥️

ای خدا
من هنوز نبستم

سوال های مرتبط

مامان گونای مامان گونای هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آریا مامان آریا ۴ ماهگی
مامان محمدرضاو زهرا مامان محمدرضاو زهرا ۹ ماهگی
مامان آدریان🤍 مامان آدریان🤍 ۱ ماهگی