ساک بیمارستانم رو بستم 🥹توی ۳۱هفته

۷ پاسخ

به نظرم ساک رو از ۳۰ هفته ببندی بهتره
خدا اگه بخواد بچه رو نگه می‌داره ربطی به بستن ساک یا نبستن نداره

منم این هفته تازه بستم

والا اومدم خونه مامانم دیدم 😂همه چی گرفته گفتم بیار ساکشو ببندم با چ ذوقی می‌بستم وای خدا🥺

منم ۳۲هفته بستم😂

من ک بستم رفت 😂

و منی که هنوز هیچی نخریدم😂

وای چقدر زود توی هشت ماه میگن نباید ساک بست

سوال های مرتبط

مامان پسرم مامان پسرم ۴ ماهگی
مامان رها مامان رها هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان علیسان مامان علیسان ۳ ماهگی
مامان محمدرضاو زهرا مامان محمدرضاو زهرا ۹ ماهگی
مامان آدریان🤍 مامان آدریان🤍 ۱ ماهگی
مامان پسرمو💙دخترم💓 مامان پسرمو💙دخترم💓 هفته سی‌وچهارم بارداری