به نظرم ساک رو از ۳۰ هفته ببندی بهتره
خدا اگه بخواد بچه رو نگه میداره ربطی به بستن ساک یا نبستن نداره
منم این هفته تازه بستم
والا اومدم خونه مامانم دیدم 😂همه چی گرفته گفتم بیار ساکشو ببندم با چ ذوقی میبستم وای خدا🥺
منم ۳۲هفته بستم😂
من ک بستم رفت 😂
و منی که هنوز هیچی نخریدم😂
وای چقدر زود توی هشت ماه میگن نباید ساک بست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.