۴ پاسخ

فولیک اسید تو کدوم آزمایش مشخص میشه ؟ من آزمایش هورمونی دادم داخلش هست ؟

رنج نرمال زده ۱۷

حالا اگر زیاد باشه چی میشه؟

زیاد نیست؟؟؟من یادمه بالای ۱۶ زیاد محسوب میشد. توی ازمایشت عدد نرمالشو نوشته

سوال های مرتبط

مامان ارسلان مامان ارسلان هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دریا مامان دریا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان رهام و برسام مامان رهام و برسام هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان تپلی🍼🪺 مامان تپلی🍼🪺 هفته سی‌ودوم بارداری