خانما تو بارداری اسید فولیک بهتره مصرف بشه یا یودو فولیک

۵ پاسخ

من دکتر جای اسید فولیک برام اوزیل نوشت

فرقی نمیکنه ولی میگن ید برا پسردارشدن خوبه

من فولیک اسید خوردم دکتر داد

دکتر به من رئوفولیک داد

دکتر برای من اسید فولیک نوشت شبی یکی

سوال های مرتبط

مامان لنا مامان لنا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان تو دلي مامان تو دلي هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا هفته دهم بارداری
مامان رهام و برسام مامان رهام و برسام هفته سی‌وهفتم بارداری