خانوما تو بارداری این فولیک اسید مصرف میکردید ؟

تصویر
۱۲ پاسخ

اره منم اینو میخورم

ید فولیک

من کوالی فول میخورم

بله ولی خب از بهداشت گرفتم اما همین فولیک اسید ۱ هست

من دکترم اسید فولیک نداد کوالی فول و ویتامین D۳داد

دکتر به من کوالی فول دادن

بله بعد شام بخور

بلههههه

به من فیفول و مولای ویتامین داده بود دکتر که داخلش اسید فولیکم داشت

من کوالی فول میخورم ید هم داخلشه کامل تره

بله منتهی من شماره ۵ میخورم

من یودفولیک اسید می خورم

سوال های مرتبط

مامان جوجه💛😍 مامان جوجه💛😍 هفته پانزدهم بارداری