۸ پاسخ

ریووفولیک قرص فولیک اسیده

ارع دیگه اون زرده ک امگا وسطی د اون پایینی روفولیک اونه خیلی قرص خوبیه هر شب قبل خواب یدونه بخور

اونی ک تو جعبس با آبی نوشته ویتامین د3 نه اون کناریش

اره اون جعبه ابی صورتی

روفولیک نوشته اسید فولیکه

آره عزیز داروی اولی فولیک هست با آبی نوشته هست

اخریه

اره اخریه تو جعبس

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آرتا مامان آرتا هفته پانزدهم بارداری
مامان کوچولو 🧿❤️😊 مامان کوچولو 🧿❤️😊 هفته چهاردهم بارداری
مامان ❤️دل آرا❤️🎀 مامان ❤️دل آرا❤️🎀 هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوجه💛😍 مامان جوجه💛😍 هفته پانزدهم بارداری
مامان جان مامان جان هفته پنجم بارداری
مامان نیهان مامان نیهان هفته سی‌ونهم بارداری
مامان کیان و تودلی مامان کیان و تودلی هفته سی‌ام بارداری