خانما آزمایش اسید فولیک باید ناشتا باشی ؟؟

۵ پاسخ

آره ولی خیلیا نمیگیرن

منم تا حالا آزمایش اسید فولیک نشنیدم

فک میکنم اسم ازمایشتو اشتباه میگی

اسید فولیک ازمایش نداره ک😐

مگه ازمایش داره اسید فولیک

سوال های مرتبط

مامان کیان و کارن مامان کیان و کارن هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان رضا کوچولو مامان رضا کوچولو ۶ ماهگی
مامان معجزه الهی🌱😍 مامان معجزه الهی🌱😍 هفته بیستم بارداری
مامان لیام 💋 مامان لیام 💋 ۴ ماهگی
مامان ژاکان مامان ژاکان هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آرسام و آیهان مامان آرسام و آیهان ۲ ماهگی
مامان نی نی من🥰 مامان نی نی من🥰 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان پسرام🩵😍 مامان پسرام🩵😍 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آقا محمد👶 مامان آقا محمد👶 روزهای ابتدایی تولد
مامان نینی 👶🏻 مامان نینی 👶🏻 هفته بیست‌ودوم بارداری