۳ پاسخ

اصلا نباید به بعضی آدما خوبی کرد این همه واسه شوهرم خوبی میکنم آخرش همش بد دهنی میکنه هرچی میخوام زندگیو رو درست کنم بدتر تو باتلاق فرو میرمممممم آخ که چقدر خستم

امان از رفیق نامرد

موااااافقم

سوال های مرتبط