نظرتون چیه درباره این برنامه ریزیم؟🤣🤣

تصویر
۱۳ پاسخ

مولتی بعد صبحانه یا ناهار بهتره

آسپرین رو شب بخوری بهتره

آسپرین بهتره شب خورده بشه

منم اسپرین رو بعد صبحانه میخورم

مولتی ویتامین بعد از وعده اصلی باید باشه

پنتوپرازول لازمه هرروز بخوری؟؟؟اخه برا اسید معدس 🤔من اوایل بارداریم تهوع داشتم میخوردم دکتر گف زیاد نخور دیدی حالت خوبه قطع کن

مولتی ویتامین باید بعد صبحانه بخوری چون اشتها اوره

عالیه ولی من از اول که دارو داد می‌خوردم یه مدت پشت گوش انداختم و واقعا فهمیدم چقدر تاثیر داره چرا چون اگر نخوریم واقعا بدن کم میاره دوباره شروع کردم تا همین الان دارم میخورم آهن و همه چی اصلا پشت گوش ننداز بخور

عزیزم شما آسپرین برا چی میخورید؟
من دکتر گفت بخاطر فشار بالا بخور بعد شام

مولتی صبحانه میان وعده اگر ماست و شیر نمیخوری اهن میان وعده و قبل میا وعده با شکم خالی تر و کلسیم شب قبل خواب

عالیه

منم دقیقا همه اینا میخوریم ب جز امگا ۳ و اسپرین

درسته مگه چطوری قبلا میخوردی

سوال های مرتبط

مامان 💚ال آی💚 مامان 💚ال آی💚 ۱۱ ماهگی
مامان فسقلیا 💙👬 مامان فسقلیا 💙👬 ۴ ماهگی
مامان رستا♡ مامان رستا♡ ۴ ماهگی
مامان محمدهادی مامان محمدهادی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان معجزه وهدیه خدا مامان معجزه وهدیه خدا ۵ ماهگی