سلام مامانا جواب آزمایش سلفریم چیه

تصویر
۱۴ پاسخ

همه چیش خوبه و دختره

انشالله ک همه چی خوبه و نی نیت سالم واسه منم دعا کن بچم سالم باشه ۷ روز دیگ جواب سلفریم میاد واسم ریسک زده ایشالله ک دل منم شاد بشه

بنظرم همه چیش خوبه خداروشکر

دختره عزیزم نوشته Female
همه چی هم خوبه مبارکت باشه

چرا رفتی سلفری
مشکلی بوده؟!

دختره و اوکیه همه چی مبارک باشه

نمیدونم عزیزم برای شما دکترت گفت انجام بدی یا خودت خواستی من دکترم میگه اجباری نیست اگه میخوایی انجام بده منم میخوام بدم میترسم راستش

ببخشید بعد چند روز جواب سلفریتون اومده

ریسک همه پایینه ، جنین دختره و مقدار dna جنین توی خون شما خوبه

بنظرم مشکلی نداره سلفریش همچیش سبز رنگه

دختره مبارک باشه

.خوبه اگر دایره هاهمه سبز باشه اوکیه بقیه برگه هاشو بفرست جنسیت زده

پسره نوشته

عزیزم هزینش کلا چقدر شد؟

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نیهان💕 مامان نیهان💕 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان خوشمزه مامان خوشمزه هفته سی‌ویکم بارداری