ای خدا هیچی نخوردم معدم خودب خود نفخ میکنه

۳ پاسخ

من داشتم از نفخ میمردممم هم هفته های شما بودم درحدی که شکمم صدا تبل میداد غذا م نمیتونستم بخورم از شدت هوا
ولی الان خوبم خیلی خیلی بهتر شده برای شمام خوب میشه صبر بایذ بکنی

نفخ طبیعیه اوایل بارداری
اگر پروژسترون هم استفاده میکنی که بدتره، خودش باعث نفخ میشه
سعی کن غذاهای نفاخ نخوری که اذیتت نکنه

سلام گلم خوبی بهتر نشدی رفتی سنو نگفت دقیق چند هفته هستی

سوال های مرتبط

مامان مهوا🌕💗🎀 مامان مهوا🌕💗🎀 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دیارا و دلنیا🤰 مامان دیارا و دلنیا🤰 ۲ ماهگی