۱۳ پاسخ

آره خوبه ولی فک کنم باید دو سی‌سی از این بدی چون اهنش نسبت به آبیش کمتره

آبیش خوبه

من گفتن ۱۵ تا بده بیشتر بدم؟

منم همینو میدم عزیزم

عالیه
۱۵قطره دکتر گف بدم

من اینو میدم ی سیسی

منم ازاین میدم اینو چند سی سی باید بدم
لیپیفرفورت هست

تصویر

۲ سی سی

این دو سی سی باید بدی اهنش کمه

اره منم میدم خوبه

اره خوب
ی سی سی

خانما من آبی همین رو میدم چند قطره باید بدم؟

بله خوبه
1 سی سی

سوال های مرتبط

مامان مرسانا❤🧿 مامان مرسانا❤🧿 ۱۲ ماهگی
مامان مرسانا❤🧿 مامان مرسانا❤🧿 ۱۲ ماهگی