چرا اوایل بارداری نباید هویج خورد؟
من خوردم🥲

۹ پاسخ

اب هویج اونم زیادش خوب نیست.خود هویج هوست کرد بخور مشکلی نداره

برای داشتن ویتامین A

منكه نميدونستم روزي ي ليوان آب هويج ميخوردم😂

اب هویج ممنوعه،خود هویج مشکلی نیست مثلا تو سالاد و غذا اینا

باعث سقط میشه

سلام منم خوردم چیزیم نشد

دکترم به من گفت آب هویج نخور نگفت هویج نخور

ویتامین آ خیلی زیاد داره باعث ناهنجاری یا خدا نکرده سقط جنین میشه
هفته ای یه عدد کوچیک مجازه

منم خوردم ولش کن

سوال های مرتبط

مامان فندوق💙👼 مامان فندوق💙👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته شانزدهم بارداری
مامان قند عسل مامان قند عسل هفته نوزدهم بارداری
مامان 🍒نی نی🍒 مامان 🍒نی نی🍒 هفته سی‌وششم بارداری