سلام مادراشربت زینک همینه که برای بچه هاست ؟

تصویر
۵ پاسخ

پنج سی سی با همون پیمانه خودش

منم از این میدم

یه قاشق چای خوری بده روری

برا چی خوبه برا اشتها خوبه؟

آره خیلی شربت خوبیه

سوال های مرتبط

مامان هامین و ماهوین مامان هامین و ماهوین ۲ سالگی