من فردا میرم واسه سزارین ،دعا کنید برای منو دخترم

۵ پاسخ

ان شا الله به سلامتی.❤️🌹
برا ما هم دعا کن🥹

منم فردا مبرم
نمی دونم چرا خوابم نمببره 😭

انشاالله ب سلامتی بغل بگیریش عزیزم

خدا پشت و پناهت🥹

ایشالا ب سلامتی و تن درستی بردگید خونه تون
از تجربه زایمان و .... هم بعد عمل بزار منم سزارین دومی هستم

سوال های مرتبط

مامان مرصاد🫀سامیار مامان مرصاد🫀سامیار ۵ ماهگی