سلام بتا ۱۳۸ ممکنه خارج از رحمی باشم

۷ پاسخ

سلام عزیزم شماچیشدی؟
خارج رحمی بود؟

نه عالی

خیر شاید لقاح دیر تشکیل شده

نه عزیزم شاید زود آزمایش دادی. من اولین آزمایش بتایی که دادم ۹۵ بود. دوباره باید تکرار کنی که روند رشدش رو دکتر متوجه بشه

نه بد به دلت راه نده

نه عزیزم کی گفته

سلام ن گلم ممکنه لقاح دیر گرفته باشه

سوال های مرتبط

مامان Zahra مامان Zahra هفته سی‌ام بارداری
مامان مهوا🌕💗🎀 مامان مهوا🌕💗🎀 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی