۱۷ پاسخ

وا ینی چی چی دیدی پیام دادن چه لزومی داره به همدیگه پیام بدن چه صمیمی چه غیره صمیمی چقدر روشن فکر شدین بخدا ...اصلا این چیزا تو کت من نمیره ینی چی چیکار کنی قیامت را بنداز بعد ببینم کی جرات داره پاشو از خونه بذاره بیرون

امان از حس ششم زنانه که همش راسته

خودتو بزن به غش و ضعف مجبور میشه نره.بعدم اگه زندگیت مهمه که رفتار و سیاستتو عوض کن بکشون سمت خودت یا آنقدر براش کار بتراش که فقط بیوفته به فکر زندگی خودش

من اصلا نمیتونم قبول کنم باهاش برو تا حالش گرفته بشه اگر چیزی باشه از قیافشوم مشخص میشه

شک‌نکن اینا قبلن باهم بودن.. من باشم فردا دعوا راه میندازم تا نره یا اصن خودتو بزن مریضی و بگو حالم بده باید پیش بچه بمونی

برو با یه شماره یا اکانت ناشناس به شوهر دختر داییش بگو

خودتو بزن ب مریضی ،بگو دست تنها نمیتونم ب بچه برسم

شاید حساسی عزیزم

وا ینی چی چی دیدی پیام دادن چه لزومی داره به همدیگه پیام بدن چه صمیمی چه غیره صمیمی چقدر روشن فکر شدین بخدا ...اصلا این چیزا تو کت من نمیره ینی چی چیکار کنی قیامت را بنداز بعد ببینم کی جرات داره پاشو از خونه بذاره بیرون

وا ینی چی چی دیدی پیام دادن چه لزومی داره به همدیگه پیام بدن چه صمیمی چه غیره صمیمی چقدر روشن فکر شدین بخدا ...اصلا این چیزا تو کت من نمیره ینی چی چیکار کنی قیامت را بنداز بعد ببینم کی جرات داره پاشو از خونه بذاره بیرون

بنظرم حساس نباش
ذات ادم هر چی باشه‌
همونه

ب زور ک نمیتونی کنترل کنی
بخوادم کاری کنه میکنه
نخواد هم نمیکنه

خودتو عذاب نده بنظرم

بابتش تلخی نکن دعوا نکن قهر نکن
خواستی هم کاری کنی
نامحسوس انجام بده
بگو منم‌میام
بگو فردا بریم پارک نرو اونجا اصلا

بنظرم حساس نباش
ذات ادم هر چی باشه‌
همونه

ب زور ک نمیتونی کنترل کنی
بخوادم کاری کنه میکنه
نخواد هم نمیکنه

خودتو عذاب نده بنظرم

بابتش تلخی نکن دعوا نکن قهر نکن
خواستی هم کاری کنی
نامحسوس انجام بده
بگو منم‌میام
بگو فردا بریم پارک نرو اونجا اصلا

خب شاید تو حساسی؟

بگو خوشت نمباد

من جات بودم نمیزاشتم بره

نذار بره خب

بگو خوشم نمیاد بری

سوال های مرتبط

مامان شکلات تلخ🍬🍫 مامان شکلات تلخ🍬🍫 ۲ سالگی
مامان 🐼پانداکوچولو🩵 مامان 🐼پانداکوچولو🩵 ۱۷ ماهگی